fbpx

Receptieservice

Reserveringen, Doorschakelen, Email verwerken en Verzoeken verwerken

Een receptie is de ingang en opvang in je bedrijf. Bij een Receptieservice van Connecting Clients is dit op afstand en via de telefoon of email. Als iemand contact opneemt via email of telefoon zullen wij hun verzoek doorsturen of verwerken. Denk hierbij zowel aan klanten als eigen personeel. Dit kan gaan om reservering van een tafel in je restaurant, vergaderruimte, ziekte meldingen aannemen of beschikbaarheid en informatie uitgeven.

Voordelen van Receptieservice Connecting Clients

Gate Keeper

Gate keeper die onnodige telefoontje wegfilters zodat je niet onnodig gestoord wordt.

Geen eigenpersoneel

Je hoeft geen eigen personeel aan te nemen waardoor je ook niet bezig bent met contracten, ziekte, vakantie en loonadministratie.

Tijd juist besteden

Je bent zelf geen tijd kwijt aan onbenullige telefoontjes zodat je de focus kan houden op de eigen kerntaken

Bereikbaarheid

We kijken samen wat het beste is.
Op werkdagen:

Ma – 09:00 – 18:00
Di – 09:00 – 21:00
Wo – 09:00 – 21:00
Do – 09:00 – 21:00
Vr – 09:00 – 18:00
Za – 10:00 – 16:00
Zo – Gesloten

Terugkoppeling

Wij maken een gespreksverslag en vragen de informatie uit die voor u belangrijk is.

Via Whatsapp of Email krijg je deze informatie dan direct opgestuurd zodat je gelijk de afweging kan maken of je actie wil ondernemen.

Basic

Inclusief:
0 gesprekken

Buiten de bundel:
€2,50

€15 per maand

Small

Inclusief:
30 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,69

€40 per maand

Medium

Inclusief:
50 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,49

€65 per maand

Standaardpakket

Enterprise

Inclusief:
100 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,39

€99 per maand

Vast aanspreekpunt
Vaste evaluatie momenten
Proactief meedenken

Verder praten over de mogelijkheden?

Laat ons contact opnemen



    Accepteer het Privacy Statement van Connecting Clients


    Aarzel niet om ons te bellen

    Openingstijden:
    Maandag & Vrijdag | 09:00 – 18:00
    Dinsdag – Donderdag| 09:00 – 21:00

    Zaterdag | 10:00 – 16:00

    Veel gestelde vragen

    Hoe lang duurt voordat ik aangemeld kan worden?

    Nadat u contact heeft gehad met een sales medewerker en dat alles ingericht is kunnen we meestal binnen een aantal uur starten na ons eerste telefoongesprek.

    Hoe lopen de betalingen?

    De betalingen lopen via facturatie aan het einde van de maand.

    Kan ik tussentijds mijn belscript wijzigen?

    Als je een nieuw script aanlevert bij ons zullen we deze direct beschikbaar maken in onze systemen.