fbpx

Klantenservice

Verkeer aannemen, Beantwoorden, Doorverbinden en Tickets aanmaken

Connecting Clients heeft een externe klantenservice voor ondernemers in het MKB, voor ZZP’ers, voor e-commerce of andere profit of non profit organisaties. Een Klantenservice is er voor het aanbieden van diensten en voor het ondersteunen van bestaande klanten. Bij een klantenservice worden o.a. klanten aangemeld, product informatie gegeven, klachten afgehandeld en taken en/of tickets aangemaakt. Bij Connecting Clients kunnen wij de klantenservice op maat inrichten na de behoefte van de opdrachtgever.

Connecting Clients organiseert en beheerd je Klantenservice

Betere bereikbaarheid

Professioneel opvangen van je telefoonverkeer met bedrijfsnaam en/of afdeling.

Vragen beantwoorden en doorverbinden

Beantwoorden en afhandelen van eenvoudige vragen

Doorverbinden naar de juiste plek in de organisatie.

Kwaliteit van medewerkers

Goed opgeleid personeel met liefde voor het vak.

Gate Keeper

Gate keeper die onnodige telefoontje wegfilters zodat je niet onnodig gestoord wordt.

Geen eigen personeel

Je hoeft geen eigen personeel aan te nemen waardoor je ook niet bezig bent met contracten, ziekte, vakantie en loonadministratie.

Tijd juist besteden

Omdat Connecting Clients je klant contact opvangt is er meer tijd voor andere zaken.

Email beantwoorden

Beantwoorden van door jou gewenste email verkeer.

Live Chat

Beantwoorden en afhandelen van chat verkeer vanaf de website.

Lead forwarding

Potentiële klanten opnemen in de lead funnel.

Case Studies

Klantenservice e-commerce/dropshipping

“De klantenservice van mijn webshop en dropshipping wordt extern beheerd en ik heb er verder helemaal geen omkijken na. De tickets komen binnen en worden afgehandeld zonder dat ik bereikbaar hoef te zijn”

Harry Hulshof

Klantenservice voor klein bouw bedrijf

“Wij werken met 3-5 mensen op de bouwplaats bij ons in het bedrijf en als eigenaar heb ik vaak contact met opdrachtgevers en leveranciers. Echter tussen 8:00 – 16:00 wil ik de handen uit de mouwen steken en niet lastig gevallen worden – alleen als het echt nodig is. Connecting Clients zorgt er voor dat echt alleen de belangrijke telefoontjes of berichten doorkomen.”

Klantenservice voor retail

“Ik heb een klein winkeltje in de verkoop van speelgoed samen met een webshop. Zelf heb ik niet veel verstand van computers en ik heb mijn webshop extern ingekocht, de klantenservice wordt niet heel veel gebruikt en ik heb er dan ook geen tijd voor. De vragen en tickets kunnen perfect opgelost worden door een externe partij.”

Bereikbaarheid

We kijken samen wat het beste is.
Op werkdagen:

Ma – 09:00 – 18:00
Di – 09:00 – 21:00
Wo – 09:00 – 21:00
Do – 09:00 – 21:00
Vr – 09:00 – 18:00
Za – 10:00 – 16:00
Zo – Gesloten

Terugkoppeling

Wij maken een gespreksverslag en vragen de informatie uit die voor jou belangrijk is.

Via Whatsapp of Email krijgt u deze informatie dan direct opgestuurd zodat je gelijk de afweging kan maken of je actie wil ondernemen.

Basic

Inclusief:
0 gesprekken

Buiten de bundel:
€2,50

€15 per maand

Small

Inclusief:
30 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,69

€40 per maand

Medium

Inclusief:
50 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,49

€65 per maand

Standaardpakket

Enterprise

Inclusief:
100 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,39

€99 per maand

– Vast aanspreekpunt
– Vaste evaluatie momenten
– Proactief meedenken

Verder praten over de mogelijkheden?

Laat ons contact opnemen



    Accepteer het Privacy Statement van Connecting Clients


    Aarzel niet om ons te bellen

    Openingstijden:
    Maandag & Vrijdag | 09:00 – 18:00
    Dinsdag – Donderdag| 09:00 – 21:00

    Zaterdag | 10:00 – 16:00

    Veel gestelde vragen

    Hoe lang duurt voordat ik aangemeld kan worden?

    Nadat u contact heeft gehad met een sales medewerker en dat alles ingericht is kunnen we meestal binnen een aantal uur starten na ons eerste telefoongesprek.

    Hoe lopen de betalingen?

    De betalingen lopen via facturatie aan het einde van de maand.

    Ik heb een speciale verzoek die ik niet op de website kan vinden, wat kunnen jullie daarmee?

    Wij zijn heel erg flexibel om de klantenservice in te richten zoals u dat wil, wij zijn bekend met verschillende software pakketen, CRM systemen, webshop systemen en chat diensten. Daarnaast kunnen we ook altijd meedenken hoe wij de processen kunnen optimaliseren en verbeteren. Echter is een gesprek met een accountmanager belangrijk om de behoeftes goed met elkaar af te stemmen.