fbpx

Antwoordservice

Wij nemen de telefoon op

Connecting Clients heeft een antwoordservice voor ZZP’ers en het MKB. Wij nemen de telefoon op wanneer het voor ondernemers niet uit komt of wanneer het niet lukt. Dit kunnen wij doen wanneer de lijn bezet is, wanneer je niet opneemt binnen 5x, als de telefoon geen bereik heeft of simpelweg wanneer je over een bepaalde periode niet bereikbaar bent. In overleg en samenspraak maken wij kwalitatieve afspraken over hoe de telefoon opgenomen moet worden en hoe wij een gesprek afhandelen en aan je terugkoppelen.

Voordelen van Antwoordservice Connecting Clients

Betere bereikbaarheid

Omdat wij de telefoon opnemen met jou bedrijfsnaam loop je geen kansen meer mis.

Kostenbesparing

Je hoeft geen eigen personeel aan te nemen of op te leiden waardoor de kwaliteit van medewerkers altijd goed is.

Tijd juist besteden

Je bent zelf geen tijd kwijt aan onbenullige telefoontjes zodat je de focus kan houden op de eigen kerntaken.

Klant herkenning

Als een bestaande relatie contact op neemt krijgen wij direct gegevens en voorkeuren gepresenteerd en kan de klant kwalitatief geholpen worden.

Terugkoppeling

Direct terugkoppeling via een notie per email of whatsapp. Dit richten wij in samenspraak in en denken mee waar er voor de ondernemers nog kansen zijn.

Kennismaking

Wij hebben kennis en ervaring in klantcontact en customer journey en denken graag mee met onze klanten over hoe zij tot het beste resultaat komen.

Hoe het werkt

Alles doorschalen

bv. bij vakantie, tijdelijke afwezigheid of problemen met bereikbaarheid.

Bij geen gehoor

Als je binnen 5x de telefoon niet opneemt.

Bij geen bereik of telefoon uit

Wanneer je even geen zin heeft om gebeld te worden of als het toestel uit staat.

Bij in gesprek

Wanneer je in gesprek bent maar toch iedereen te woord wil staan zonder verlies van kansen.

Bereikbaarheid Antwoordservice

We kijken samen wat het beste is.
Op werkdagen*:

Ma – 09:00 – 18:00
Di – 09:00 – 21:00
Wo – 09:00 – 21:00
Do – 09:00 – 21:00
Vr – 09:00 – 18:00
Za – 10:00 – 16:00
Zo – Gesloten

*in overleg kunnen wij andere openingstijden hanteren

Terugkoppeling

Wij maken een gespreksverslag en vragen de informatie uit die voor jou belangrijk is.

Via Whatsapp of Email krijg je deze informatie dan direct opgestuurd zodat je gelijk de afweging kan maken of je actie wil ondernemen.

Basic

Inclusief:
0 gesprekken

Buiten de bundel:
€2,50

€15 per maand

geen aansluitkosten
geen administratiekosten
geen kosten voor gesprekken doorverbinden

Binnen 24 uur online
Zelf bepalen wanneer je het aan of uit moet staan

Ideaal wanneer u af en toe bereikbaarheid wil garanderen

Small Entrepreneur

Inclusief:
30 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,69

€40 per maand

geen aansluitkosten
geen administratiekosten
geen kosten voor gesprekken doorverbinden

Vast aanspreekpunt
Evaluatie momenten
Proactief meedenken
Aanpassingen direct

Medium Business

Inclusief:
50 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,49

€65 per maand

Standaard pakket

Alles van Small
+ Vaste evaluatie momenten
+ Makkelijk opschalen

Enterprise

Inclusief:
100 gesprekken

Buiten de bundel:
€1,39

€99 per maand

Alles van Medium
+ Customer Journey inrichting

Verder praten over de mogelijkheden?

Laat ons contact opnemen



    Accepteer het Privacy Statement van Connecting Clients


    Aarzel niet om ons te bellen

    Openingstijden:
    Maandag & Vrijdag | 09:00 – 18:00
    Dinsdag – Donderdag| 09:00 – 21:00

    Zaterdag | 10:00 – 16:00

    Veel gestelde vragen

    Hoe lang duurt voordat ik aangemeld kan worden?

    Nadat je contact heeft gehad met een sales medewerker en alles ingericht is kunnen we meestal binnen een aantal uur starten na ons eerste telefoongesprek.

    Kan ik tussentijds mijn belscript wijzigen?

    Als je een nieuw script aanlevert bij ons zullen we deze direct beschikbaar maken in onze systemen.

    Wat als ik veel meer belletjes krijg dan verwacht?

    Wij zullen een fair use policy hanteren, als je bijvoorbeeld van 30 gesprekken naar 60 gesprekken gaat zullen we het medium pakket afrekenen.

    Hoe lopen de betalingen?

    De betalingen lopen via facturatie aan het einde van de maand.

    Is het mogelijk om naast terugbel afspraken ook eenvoudige klantvragen te beantwoorden?

    Hiervoor kun je beter gebruik maken van onze klantenservice pakketen.

    Is het ook mogelijk om een aantal dagen per jaar gebruik van te maken van de antwoord service?

    Natuurlijk, stel dat je zelf op vakantie gaat, een bedrijfsuitje heeft of overhoop even niet bereikbaar bent. Dan kun je het beste gebruik maken van ons Basic pakket, alles staat dan klaar en blijft klaar staan. Je bepaald dan zelf wanneer je het naar ons doorschakelt.

    Ik heb een special verzoek, kan ik dat bij jullie neerleggen?

    Juist, wij willen graag meedenken over wat wij extra kunnen doen om er voor te zorgen dat de klant ervaring optimaal is. Naast dat wij een antwoordservice hebben kunnen wij veel meer doen, marketing en sales, om te zorgen dat je alle kansen optimaal benut.

    Kan ik meerdere telefoonnummers doorschakelen?

    Jazeker, wij hanteren voor je 1 doorschakel nummer, hier na toe kun je een onbeperkt aantal telefoons doorverbinden. Wij nemen dan wel steeds de telefoon op.